fredag 19 februari 2010

Farsan Fares

Nyligen hemkommit från bion 'Farsan' som jag har varit på tillsammans med Mattias. Ja det var en småkul film med sina glimtar. Jag skrattade en hel del. Mycket missförstånd vad det gäller språket, lite småkomiska inslag också.. Ja, den passade min och Mattias humor i alla fall. Men som jag sa till Måns när vi kom hem och han frågade hur filmen var; -det är inte en film för dig! Dom har varit hem och hållit ställningarna Måns och Elin. Måns hade ladugårdstjänst och Elin passade Tyra. Som tack blev det hamburgertallrik då Elin inte gillade pizza. Jag och Mattias delade en kebabtallrik. Alla är mätta och belåtna nu. Postkodsmiljonären surrar på tv:n och Lets Dance är väl på ingång. Vi får väl se vilka som orkar se och vilka som somnar. Inga namn, inga namn...

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Award till dig på min blogg :O)