torsdag 11 februari 2010

Fortsättning på sjukveckan

Middagen är just avklarad i Camp Sjukdom. Idag gratäng, köttbullar, bacon och brunsås. Och även kokta grönsaker till. Sjukrapport då: Ebba något piggare idag men är allt väldigt seg. Tyra är super förkyld och ändock super pigg men nada matlust. Och grinar för ingenting och ska ha sin vilja fram hela tiden, så himla tröttsamt. Vi har verkligen fullt upp med henne. Pappan då? Jo väldigt seg och har magsmärtor. Och han har sovit länge vilket är väldigt ovanligt för och vara honom, som alltid är uppe med tuppen alla dagar i veckan jämt. Sitter i soffan nu och försäker medla mellan Tyra och Ebba. Då Ebba läser en bok som Tyra minsann ska läsa NU! Ahhhh!

På förmiddagen så åkte jag som ändå är friskast åka in till Säffle och köpa hem proviva för alla onda magar, dricka som ska drickas avslagen. Och dagens lektyr Se & Hör till mig själv så man har något och ta till. Jag funderar nu skarpt på och lägga mig på spikmattan en stund för och släppa lite på alla spänningar men frågan är väl om jag får vara i fred? Troligtvis inte.

PS. Tack för alla uppmuntrande mail ang min blogg, sånt är väldigt uppmuntrande och inspirerande att blogga vidare. Kram till Er alla DS

Ha det bäst, spikmatta härnäst...
Susanne

Inga kommentarer: