torsdag 11 februari 2010

Glöm inte bort...

Klockan är mycket och jag har suttit och läst lite bloggar och t om gråtit en liten skvätt. Jag följer en blogg; Faschings Eskapader och även dottern i familjens blogg och den handlar om deras sorg. Ursch jag blir så ledsen när jag läser om deras tankar och om hur snabbt livet faktiskt kan ryckas bort. Jag riktigt lider med dom i allra högsta grad trots att vi inte känner varandra. Hu jeda mig och behöva gå igenom det dom gör nu... Jag tänker på dom allihopa.

Men även i ledsamheten så känns det nyttigt för mig och läsa om detta elände och tänka till.... Det är ju något som vi alla borde göra ibland. På våra nära och kära och allt annat runt omkring oss. Inte gnälla så vedervärdigt om ovärldsliga ting. Vi får helt enkelt inte glömma bort och krama varandra och berätta hur mycket vi verkligen tycker om varandra...oftare!

Så jag avslutar dagen med att säja till mina nära och kära: JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Så är det... Allt för lätt att glömma bort att leva i nuet!