fredag 5 februari 2010

Heja EMD Mattias

Sitter i soffan och tittar på Mord i sinnet, barnen har lagt sig och pappan i familjen har troligtvis somnat också. Så jag sitter ensam... Inte så alldeles ovanligt på kvällarna.
Maten förrut blev extremt lyckad och jag är mätt och belåten än. Lets Dance har jag också sett på och där finns det två som jag bara inte fattar hur dom kan hänga kvar i tävlingen. Och det är Rabih och Birro. Inte ett danssteg tar dom och bara slänger med sina dansparters fram och tillbaka.. Lustigt!! Min absoluta favorit och som jag tror kommer stå som slutlig vinnare är Mattias och jag vill också skicka en stjärna till Bygglovs-Willy!! Han är en riktigt charmig "pajsare".
Barnen då? Jo då fortfarande feber och fick ta alvedon vid sänggång. Högröda i ansiktena så tempen hade man inte nödvändigtvis behövt och ta. Bara vid en snabbtitt så förstår man......
Ha det bäst snart omröstning på Lets Dance, heja Mattias & Willy
Susanne




Inga kommentarer: