söndag 14 februari 2010

Helgens bilder

Då är snart söndagen slut och Alla hjärtans Dag 2010. Jag har inte varit hemma på hela dagen utan varit i Arvika, först var jag och hälsade på mina goda vänner Veronica och Thomas. Jag fick idag också träffa Cindhy och Olle som jag inte träffat förrut. Jo Olle men inte Cindhy. Jag har också trimmat två hundar. Lilla Cillan fick sig en liten snagg och vips så blev det en hals som matten sagt att det inte fanns. Hon var så gullig så, lilla Cillan. Inte alls några fel och brister som det var sagt före.
Olle-mannen såg ut som jag förväntat mig väldigt lik sin syster Ina, skrämmande lik faktiskt. Pigg och glad som alltid.
Ni ser bild på Olle här till höger och nu är Olle 19 månader gammal. Inte tokig alls riktigt fin!! Bra jobbat Cindhy. Ser framemot och få se Olle i ls frampå.

Sista bilden var jag bara tvungen och ta med och det var på Måns och Elin och Måns ponny Willmer som togs igår när Måns hade lektion med Elin. "Min häst är inte farlig" samtidigt hade Måns ett grabba tag i Willmers lugg. Ha ha det såg ju bara för komiskt ut. Willmer gick mot Elin och Elin backade. Och Måns suckade så det hördes lång väg... ja vad säjer man. Nu ska jag och Mattias avrunda helgen och söndagen med en Beck-film "Stormens Öga" spännande. Beck filmer - det gillar jag.

Förresten så är det min fina blomma som jag fick igår av "Mannen i mitt liv" som Alla Hjärtans Dag-blomma högst upp i det här inlägget. Så gulligt så!!
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: