tisdag 2 februari 2010

Hurra för Shakti-spikmattan!


Kvällen är här och jag har just haft mig en härligt avslappnande stund på spikmattan! Jag blir såååå mycket piggare bara jag får in en rutin att lägga mig en liten stund varje dag. För mig är det så avslappnande att jag slumrar till en stund... Otroligt. Och vaknar upp som en halvny människa!

Nu sitter jag och funderar över kvällsmat och vet inte vad vi ska hitta på idag. Smörgås är ju jäkla tråkigt så där rakt upp och ner. Och då menar jag Mattias favvo, deg-limpa (typ håwe) med ost. Nej tack säjer jag direkt. Smörgås för mig är; god fralla, salladsblad, skinka, gurka tomat, timjan kvist. Yummy!! Men det har jag inte i skåpen ikväll. Synd. Sallad kanske med något gott i? Ja ja vi får se vad det blir. Ska se på "Halv åtta hos mig" så innan dess får det gärna vara avklarat. Oj klockan är mycket jag får nog ta och lägga på ett kol.
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Min spimatta har vilat ett tag, kanske skulle ta och ge den en omgång :O)