onsdag 24 februari 2010

Igår och Idag

Oj då var det onsdag, igår hade jag inte tid med något bloggande hade lite annat och greja med. Men så kan det vara, jag prioriterar inte datorn alla dagar... Mattias fixade i pannrummet åt mig eftersom jag tar in hundarna den vägen och mattan hade blivit utsatt för ett angrepp av Sally Klingberg så jag fick tag i en stuvbit i fredags för 150 kr och jösses vad bra det blev när det var klart. Ny bur till Sally köpte jag också så nu fanemig är det slut gnagat!

På eftermiddagen igår var jag på min vanliga månadsbesök på Anettes Fotvård i Annelund, och gud så skönt och gött det är. Som jag alltid säjer; JAG REKOMMENDERAR DET!!! Detta är något jag gör en gång i månaden och jag bara säjer det I LIKE IT!!! Kram på dig Anette om du läser detta!

Idag är det underbart vackert ute, solen skiner och det verkligen fint. Men -18 grader det lockar inte till några uteaktiviteter, i all fall inte än. Idag är Tyra ledig från dagis och just tittar hon på sin favvo-film Lotta på Bråkmakargatan! Kanske inte den mest lämpliga filmen för henne men hon gillar verkligen och titta på den. Och det är skönt att hon sitter still en stund. Då får man ta buset på köpet. Annars är det inget speciellt på tapeten idag förutom det vanliga. Kanske skulle jag behöva börja damma lite men det så satans tråkigt, för imorgon fyller lill-pojken Måns 17 år. Inget kalas imorgon mer än med oss här i familjen men på lördag kommer det ett gäng och vill fira. Och då är det väl bra om hundhåret har skyfflats bort...... för mormors skull!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: