lördag 20 februari 2010

Insnöade igen, för femtioelfte gången!!

Då var man insnöad igen!! Och för vilken gång i ordningen det är, det vet jag inte. 4, 5:e el femtioelfte kanske? Bilden är från mitt köksfönster, det är snö över högt över blomman som står till vänster i bilden men det går inte riktigt och se.
Idag hade vi tänkt oss till stan nu så här på förmiddagen men det är bara inte och lägga ner det projektet för det går inte. Vi kommer inte ens av backana här. Ja, inte än i alla fall. Utställning skulle vi varit på idag men den är inställd! Det är första gången sedan jag började 1985 att en utställning blir inställd. Men det är ett förnuftigt beslut som arrangörerna tog. Så idag ska jag försöka mig på och få ordning i tvättstugan. Plantera om pelargonerna och lite annat inne plock. Ut det har jag ingen lust och gå!! Nja måste ut med hundarna så jag får väl ta det då...

Ha det gött i all snön

Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Vi kom ut, men fortsätter det så här, så sitter vi nog fast i Värmskog också :O/

Prillig sa...

Helt otroligt va mycket snö det kommer.
Själv har jag inte varit utanför dörren på flera dagar och då inte pga snön. Förkylt. Skittråkigt, men det är på väg åt rätt håll.

Ha en skön innehelg.

/Britt