lördag 6 februari 2010

Lite av varje


Ja det har blivit lite av varje! Ebba har ridit, vilket hon verkligen inte gör varje dag. Jag har tagit itu med mina pelargoner och klippt ner dom och imorgon ska jag plantera om moderplantorna. Var nere i ladugården en snabb sväng och tog en 1 veckas bild på kalven som föddes för en vecka sedan idag. Hela familjen har även varit till Säffle och handlat några småsaker. Ja ni ser det har rullat på... Nu ska jag strax lägga mig på spikmattan en stund, väntar på att Mattias ska komma in och ta hand om sina barn som håller på med allt och inget hela tiden.
Ikväll ska Mattias laga mysmat (jo faktiskt) och det ser jag framemot med spänning, undrar verkligen vad det ska bli?! Han kan faktiskt laga mat men han gör det inte speciellt ofta. Jag önskar han gjorde det lite mer spontant och som sagt oftare. Jag får återkomma med vad det blev i ett senare inlägg. Nu ska jag surfa vidare i cyberspace och kolla min mail. Och senare ikväll blir det väl att se på melodifestivalen, jag är inte så himla pigg på det för jag tycker att det blivit ett alldeles för stort jippo och spektakel av det. Blir liksom lite tradigt helg efter helg och med en massa krångligt röstningssystem som man bara kommer att irritera sig på.....
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Tar gärna några sticklingar om det blir några över, här har vi lyckats ta död på allihop... tror jag :O/