torsdag 25 februari 2010

Måns fyller 17 år idag, hipp hurra!!

Tänk idag fyller lill-pöjken: MÅNS 17 ÅR, minns det som igår när jag låg i Karlstad i ett helt dygn för att han skulle komma ut! Det var kallt och solen sken... Jag vankade fram och tillbaka utanför sjukhuset och frös för jackan gick inte att stänga. Ut kom han i alla fall 07.31 ett helt dygn efter det att vi kom till sjukhuset. Vägde 3601 kg och var 52 cm lång, ja det var tider det. Nu är han 182 cm lång, har 46 1/2 på fötterna och väger 68 kilo!!! Vart tog tiden vägen? Nu är han alltså en stor pöjk och dagarna börjar nu för nedräkning mot 18 årsdagen kan jag tro. Jag är extremt stolt över Måns! Han är en go och duktig pöjk och han är min. Läser du detta Måns så ska du veta att jag tycker väldigt mycket om dig..... Nu blev det pinsamt, förlåt Måns!
Ha det bäst
Susanne