måndag 1 februari 2010

Mattias är sjuk!!

Måndag förmiddag och jag och Mattias sitter vid middagsbordet. Jo det gör vi faktiskt Mattias är sjuk!!! Mycket ovanligt, men faktiskt så är han det. Jätte-förkyld, hes och hostar hela tiden. Säkert feber också men det vet jag inget om. Trodde faktiskt att han skulle gå till jobbet i alla fall men hör o häpna han stannade hemma. Skönt tycker jag för det är ju faktiskt farligt när man inte är kry! Så jag bloggar och han läser tidningen och det är i övrigt väldigt tyst och lugnt.

Jag ska strax göra middag så den är klar och vid 13 tiden ska jag åka in till stan och hämta Måns som är på skolan för han ska till Barnkliniken i Karlstad idag, igen! Skulle man nästan kunna säja. Men men så är det, var 14:e dag ska han numera in till Karlstad och kola upp saker och ting. Hm, inte så kul för man vet aldrig från gång till gång, blir vi kvar eller inte? Ska försöka komma ihåg och gå in på Kappahl också ska byta Tyras jeansklänning till en storlek större är rädd att hon inte kan ha den så länge annars....


Middagen idag blir köttfärssås och pasta. Så vet ni det.


Ha det bäst

Susanne


Inga kommentarer: