fredag 26 februari 2010

Osar katt, nej då men hamburgare

Sitter i soffan och osar stekt hamburgare. Jo det är faktiskt sant!! Har varit i Bygdegården och haft disco för barnen i området, mycket uppskattat och många barn kom idag. Dom dansade och hade roligt och handlar hela tiden. Just nu värker i alla fall mina fötter och jag känner mig helt slut. Det har varit en lååång dag som började med ett besök i Karlstad på Barnkliniken med Måns. Det gick bra MEN om två veckor ska vi tillbaka igen! Så blir det när han slarvar med och kolla sig. Efter sjukhuset så var vi in på Snabbgrossen och handlade med lite godis mm till discot som var ikväll. Och avrundade med ett varv på Ikea där Måns fick köpa sig mer födelsedagspresenter. Ja det blir väl till och ta sig en dusch, imorgon ska jag upp tidigt. För på eftermiddagen blir det kalas.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Vi ska ha disco i Värmskog, på sportlovet, några hamburgare att steka, blir det inte, men jag ska servera föräldrafikat jag :O)