onsdag 10 februari 2010

På rymmen igen!!

Åter en dag har gått, jag verkar var den som är piggast här! Ebba är verkligen dassig fortfarande sitter bredvid mig och stirrar framåt i sin egen lilla värld. Har inte ätit mycket idag nån tugga då och då. Nu har hon just kommit från duschen så förhoppningsvis så känner hon sig snart piggare. Tyra och pappan har gått och lagt sig, Tyra super-förkyld och har ont i magen. Pappan har har också magsmärtor och sitter och kvider när han är nere. Jag då? Jo jag har bara urinvägs infektion....
På eftermiddagen så har jag putsat en sadel i badkaret och ett träns. Jag har också jagat hundar som varit på rymmen. Wiggo och Sally förstås. Tröttsamma hundar så otroligt uppfinningsrika när det gäller att rymma. Fick hämta dom hos en granne till slut när dom ringde och sa att dom var där.... Pinsamt och tacksamt att dom ringde!!
Nu har jag just sett på "halv åtta hos mig" och skrattat gott åt matlagningen och ätandet. Otroligt underhållande program. Efter det så ser vi på Vinterspelen i Åre med Gunde Svan som programledare också underhållande även om det inte hållit på så länge.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Rymmarbusar!
Hoppas ni blir bättre från magsjukan :O)