onsdag 3 februari 2010

Så himla skit tråkigt

Middagstid och det är en så himla tråkig dag!! Har inte gjort speciellt mycket idag men ändå har jag en bankande huvudvärk. Ebba kom hem från skolan för en timme sen. Skolbussarna kör inte ut några barn så vår goda granne Daniel erbjöd sig ta med Ebba hem när han hämtade sin dotter. Daniel har en 4WD pickup och det är stor skillnad på det och en låg volvo kan jag ju konstatera utan att vara nåt bilproffs. Tyra skulle ha vaccinerats idag men det går verkligen inte och ge sig ut. Daniel rapporterade att snödrivorna var högre än hans pickup på vissa ställen och som sagt det är lika bra och vara hemma!
Middag åt vi tidigt idag för man vet ju aldrig när strömmen försvinner nuförtiden. Idag blev det kycklinggryta m tikka masala krydda och ris. Det var mycket gott... Kyckling är en av mina stora favoriter. På längden och tvären så är det alltid rätt med kyckling! Tycker jag.

Nu har jag suttit vid datorn en stund och börjar bli less på även det...

En extra tanke i denna snöyra går till mina goa vänner Kikki & Tommy som åker till Thailand imorgon, det är jag jäkligt avis på.....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: