torsdag 25 februari 2010

Snart till ända ...

Då är födelsedagen strax till ända. Tror att Måns haft en bra dag han verkar nöjd i alla fall. Han hade år tagit sitt förnuft tillfånga och önskat sig hushållsartiklar som kan vara bra och ha om han ska flytta hemifrån frampå!? Jag skakar på huvudet när jag skriver det för jag tänker... om jag hade köpt någon som helst sån pryl förra året så hade han gapat och skrikit och undrat vad han ska ha det till. Ja, dessa ungdomar dom mognar väl... Från oss fick han idag; Bonniers kokbok, sju sorters kakor (han har fått mani på att baka), ett rivjärn, en pastaslev, kaffeskedar 12 st. Imorgon ska han till Barnkliniken i Karlstad igen och då ska jag gå in med honom på Ikea så får han välja där vad han vill ha mer så ska han även få det. Det blir även ett besök på Snabbgross för några inköp för discot imorgon kväll. Ja morgondagen ser ut för och bli fylld även den.

Nu är det sängen som väntar...
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ja, tänk, vad de ändrar sig... Blir liksom vuxna :O)
Nej jag visste inte att du jobbat på Nordic paper...
Packen och rullmaskinen på PM 6 på Gruvön, är ju mitt ansvarsområde, så då vet du ungefär vad jag pysslar med på dagarna :O)