onsdag 10 februari 2010

Thailand rapport, sjuk rapport o ny länk

I morse fick jag ett sms ändå från härliga Thailand från Kikki och Tommy mina goa vänner från Lidköping. Dom har åkt till Thailand för 3 eller om det är 4:e gången och denna gången ska Kikkis födelsedag firas tror det började på femma och slutade på nolla!!? Vad blir det? Dom hade i alla fall +38 grader och +30 i vattnet. Hm vad säjer man? JAG VILL DIT, NU!! Snälla nån sponsra mig med en resa och jag drar direkt.

Annars då på Sjuk Camp Mellom; Ebba låg hela dagen igår och jag inte än sett till henne. Pappan hemma från jobbet och ligger han också med magsmärtor, Tyra snorar extremt och har huvudvärk och ont i magen. Piggast är nog JAG. Hur ofta händer det på en skala? Ja pigg och pigg urinvägsinfektion och huvudvärk har jag men jag är ändå uppe, påklädd och har ätit frukost.

Jag har lagt till ny blogg som jag börjat följa via Pillargontanten och det är Fashings Eskapader, dom förlorade sin pojk för tre veckor sedan och det är inte annat än att man läser med en tår i ögat. Livet är allt bra skört. Gå in och läs ni också ,länk finns här till vänster.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: