tisdag 16 februari 2010

Tisdagen i sin helhet, såhär i slutet på dagen

Det blev inget inlägg tidigare idag, jag fick inte till det. Inte för att tiden inte fanns, utan jag har haft en sån himla huvudvärk. Så det blev bortprioriterat. Har mellan varven sorterat pärmar rensat bort en massa gamla papper, fått ett lättförstårligt system nu. Nu hittar man snabbt det man söker. Jag har också pratat med min mycket goa vän Birgitta idag och det fortfarande efter 25 år lika trevligt. Sicken vän och klippa hon är. Kram på dig Birgitta!

Och via henne jag fick ett riktigt sorgligt besked en av de äldre mycket betydelsefulla golden uppfödarna har lämnat oss. Så tragiskt när dom ändå inte är äldre. Riktigt sorgligt. Mina tankar går oavkortat till hans fru!!

För ett 45 minuter sen vaknade jag, jo du läste rätt jag vaknade. Jag la Tyra vid kl 20 och slumrade sött in. Hm nu kommer jag inte att somna på flera timmar, fan också. Tur jag har min vän datorn, får väl surfa runt och hoppas på att ögonlocken blir tunga och trötta snabbare.

Hörs imorgòn? Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jo, det hade varit roligt att vara med i söndags, men tiden....
Den är inte tillräckligt lång, för att jag ska hinna allt...
Ni hade trevligt i alla fall, det har jag läst på flera ställen:O)