onsdag 3 februari 2010

Totalt insnöad..

Just nu i skrivande stund så jag totalt insnöad! Skulle varit med Ebba och vaccinera sig i stan mellan 10-11, vilket inte går nu! Jag tar mig inte till skolan alltså inte hemifrån alls. I eftermiddag ska Tyra vaccinera sig och just verkar det ju inte heller vara så himla bra idé! Vägen från mig ut till E45, driver igen på flera ställen och risken för att köra fast är väl typ 150% just nu. Det är verkligen väldigt mycket snö, så mycket snö har vi inte haft på åratal. Det är kul och bra med snö men det har ju också varit så hiskeligt kallt som varken djuren eller människorna orkar vara ute nån längre stund och är ju så trist. Men rent och fint inne det har vi haft länge nu, inget grus eller damm mycket positivt.
Mattias och Tyra gick just och skulle kolla läget, gåendes. Ja Mattias är sjuk fortfarande och jag med, men jag är nog lite bättre än vad han är. Mattias har fortfarande en rethosta som heter duga och snörvlar och har sig hela tiden.

Ja jag får ta mig en funderare på vad jag ska hitta på härnäst...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: