lördag 6 februari 2010

Vad kan det bli av idag?

Lördag förmiddag och jag sitter och undrar vad dagen kommer att bjuda på? Har faktiskt inga direkta planer, förutom det vanliga och det tänker jag inte repetera här för 180:e gången. För det vet väl alla vid det här laget vad det innebär? Typ dammsugning, lägga i en tvättmaskin, laga middag ........ alltså det vanliga.
Jag skulle vilja åka in till Säffle och gå på Erikshjälpen det är ett trevligt lördagsnöje men hade velat ha Mattias med mig. Men han eldar skräp och ska ge sina djur mat, ja alltså köra ut ensilage med traktorn och det kommer att ta lite tid så då kommer väl Erikshjälpen ha stängt. ja ja det går fler tåg. Jag skulle vilja få tag i nån gamla bullig fotölj och någon rolig matta vore ju inte heller fel.

Nej jag ska sätta fart, en sparktur får det nog börja med...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: