tisdag 9 februari 2010

Vilken dag

Ja jag bloggade ju tidigt i morse, och nu är klockan strax efter 17 på eftermiddagen och jag kan bara konstatera att jag är helt slut!! Ebba har legat i sängen hela dagen förutom nu som jag tvingat henne till en dusch. Tyra däremot som jag valde att ha hemma från dagis är "pigg som en mört" och går i turbo fart. Ja maken till liten tjej och hinna med så mycket på kort tid.. Jag kan inte annat än skaka på huvudet.

Själv så har jag klarat mig än så länge, tror däremot att jag fått urinvägs infektion, yipee!! Får nog ringa vårdcentralen imorgon om det inte sker någon bättring.
Nu har pappan i familjen kommit hem så förhoppningsvis kan man väl lite avlastning, skulle gärna vilja gå och hämta posten. Såg ju att Boys-Eva hade fått Hundsport och det vore ju nåt att få avnjuta kvällen till....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: