lördag 6 februari 2010

Wow, han lyckades...

Ja det säjer jag ju bara! Mattias lagade ju mat ikväll och familjen fick tacogratäng. Ja Mattias och jag åt det och Ebba och Tyra åt stekt tacokryddad köttfärs. Sallad, dipp och jag fick även ciabatta till då jag inte är överförtjust i tacochips, har liksom tröttnat... Och ciabattan var värmd med ost och kryddor på. Det var att överkurs det.

Vi har tittat på Melodifestival spektaklet, ja det är just vad det är tycker jag. Röstning i flera omgångar och skitlåtar. Nja en och annan var väl okej men ändå inte nån slager som jag tycker det ska vara. Och nu ska ju detta hålla på i flera veckor också lite tradigt. Men det är ju valfritt så jag ska väl inte vara så förbannat gnällig... Men jag vet hur det blir vi kommer i flera veckor sitta och titta i alla fall. Nu har jag genomlidit Spider Man, med ett halvt öga. Mattias tittar med spänning men nu är det väl strax slut hoppas jag.

Ha det bäst och natti

Susanne

1 kommentar:

Malin sa...

Bra Ebba! :D