måndag 29 mars 2010

Allt o inget

Vilken snabb och tröttsam dag det blev, allt för denna omställning av uret!! Vilken jag har så satans svårt och fatta varför vi ska göra. Varför inte ha det som vi har det nu. Sommar tid jämt! Vem och varför blev detta bestämt en gång i tiden? Det har jag verkligen funderat på idag! Dagen annars så har jag varit så himla trött så jag fick sova middag. Ja det är sant.
Här annars är det "high life" två löptikar och hanar som är ledsna. Hm. Värre blir det framåt helgen... Och jag undrar så när det bär iväg, hoppas få svar på det på torsdagen när jag ska till Djursjukhuset och ta ett prog test.

Nu har vi äntligen sett färdigt filmen 2012, en kaotisk film som jag inte riktigt vet vad jag ska säja om! Mattias tyckte den var okej, men jag njae. Skulle nog ge den tre whoopisar av 5. Lite väl otrolig tycker jag nog och lååång.

Mina tankar går just i skrivande stund till V & T, finns inget värre än när det blir nåt med barnen. Kram på er!!

Ha det bäst ni andra
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Du får skicka hit en hane så för här löper ingen av tjejerna :-)