onsdag 3 mars 2010

Allt och inget och sexrehab på tv:n

Mitten av veckan redan och nu är klockan 22.40 och jag sitter i sängen och bloggar!! I brist på annat.... Tyra vaknade ikväll också förstås, inte för att hon hade ont någonstans idag men ändå! Inte en kväll kan man ha en plan. Och nu ligger och hon vrider sig här bredvid mig och verkar inte det minsta trött. Aaahh! På tv:n är det någon märklig serie på kanal 5 som har med sex missbrukare och göra heter "Sex Rehab med Dr nåt"?! Tyvärr kan jag inte byta kanal här uppe, har varken dosa eller box så det bli till och titta vidare på detta underliga program. En massa kändisar i USA förstås och alla har sexmissbruk?! Va måste man ha hjälp i tv:n för det? Jag vet inte vad jag ska säja. Det är så mycket underligt här i världen.

Eftermiddagen och kvällen har jag inte gjort mer än det vanliga och det vet ni väl redan vid det här laget vad det är. Och jag har pratat en hel del i telefonen, vilket inte är så vanligt nuförtiden. Men en av mina allra bästa vänner ligger på sjukhus och henne har jag pratat med flera gånger men det gör jag så gärna. Och jag håller tummarna för att allt ska gå bra med henne för hon är verkligen en av min allra bästa vänner. Och henne vill jag ha kvar länge!! Så det så! Jag har också pratat med mina bägge systrar, Kristina och Maria. En efter en har jag betat av dom.
Nu verkar Tyra slagga in och kanske skulle jag ta och göra det samma och passa på innan hon vaknar igen?

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: