måndag 15 mars 2010

Dagis på gång..

Nu var det ny vecka igen och måndag! Vi har just ätit frukost, jag och Tyra. Och strax ska hon till dagis och hon väntar verkligen på och få komma iväg. Jag ska inte göra något speciellt idag, tänkte vila den ansträngda kroppen idag. Om nu det går.....
Hade ju en rensning igår igen, och fick ihop 1 1/2 sopsäck kläder från min och Mattias garderob! Helt otroligt va kläder som inte längre passar, en märklig känsla. Och en väldigt skön känsla. Men nu kommer ju nästa dilemma, det finns ju nästan inga kläder kvar!! Måste ha en hel del nytt.

Igår kväll såg vi på film, jag och Mattias som ni väl läste i förra inlägget. Filmen kunde man välja att se i 2D eller 3D och Mattias var ambitiös och valde 3D och satt på sig medföljande glasögon vilket gjorde att jag skrattade så att tårarna sprutade. Men han stog ut en stund så bytte han till 2D. Eftersom jag inte tittade med glasögonen och han tyckte väl själv att det blev jobbigt med glasögonen efter en stund. Filmen då? Jo det var en snabb och annorlunda film, det hände en massa saker på kort tid. En så där film skulle jag nog inte ge den mer än 3 whoopisar. Ingen jag rekommenderar om man vill ha en filmkväll.

Nu ska ryggsäcken packas och dagis väntar....
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: