tisdag 2 mars 2010

En härligt solig tisdag

Vilken härlig tisdag solen skiner och det är +1 en grad och det är härligt vid solväggen! Ja jag vet att jag gnäller mycket om snön, och jag vill helst inte ha snö om jag får bestämma. MEN sådana här dagar är helt okej! De sista dagarna har jag faktiskt funderat på hur det kommer bli när all snön försvinner och jag har en känsla om att det kommer bli en hel del vatten.... och översvämningar med det.
Idag har jag väl inte gjort något speciellt, mer än det vanliga då förstås. Mat, tvätt hundarna och dammsugning. Det är en del hundhår på golven.... Tyra har varit på dagis och rasat av sig och Ebba blev hämtad av Maria och Alice och är i stan på badhuset! Så hon kommer också vara nöjd när hon kommer hem. Pappan är på jobbet och Måns är och spelar tv-spel i stan. En harmonisk dag med andra ord. Nja nu är ju Tyra hemma igen så vi får väl se hur länge harmonin håller i sig. Inga hyss, so far i alla fall. Det som återstår idag är promenad med hundarna igen när pappan kommer hem och det ska bli skönt och komma ut i solen igen. Hundarna måste i form inför säsongen som väntar....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: