fredag 26 mars 2010

En pinig dag - igen!

Det har varit dåligt med bloggande idag men jag har f.n inte orkat. Har fortfarande så jäkla ont i ryggslutet och bröstryggen så jag blir galen... Har verkligen inte gjort nåt, för vad orkar jag göra? Ja just det inget. Jo jag har pratat i telefonen... Men det blir också jobbigt efter ett tag. Pust! Men jag har pratat med mentor-Gunsan och fått lite tips inför Danmarks resan som jag ska göra i påsk. Ska bli spännande, både resan, parningen och får se Gunsans nya affär... Hoppas bara jag blivit bättre i ryggen för annars vet jag inte vad det blir.... Lite väl långt och åka med ryggont.

Nu ikväll har jag följt Lets dance för sista gången skönt att det slut nu och skönt att min favvo vann till slut!! EMD-Mattias, stort grattis!! Gött att det inte är något mer och följa nu för det har varit så många serier och sånt o följa så man kan få lite annat gjort på kvällarna. Körslaget är ingen favvo serie så nu kan man göra annat på lördags kvällarna även om jag är svag för "Så ska det låta" m Peter Settman...

Nu ska jag försöka komma i säng och vila för imorgon ska jag passa mina hundar Bulten och Frans för Mona ska dra till Götet..

Ha det bäst och lycka till alla ni som drar till Bohus
Susanne

Inga kommentarer: