måndag 22 mars 2010

Måndag igen och vips är väl fredagen här!

Måndag igen! Oj oj är det annat än måndag och fredag nja inte här i alla fall. Igår blev det väl inte mycket gjort. Vaknade väldigt väldigt tidigt av pratande småflickor (Ebba med kompis) så det var bara och gå, upp MEN gå upp före kl 08 en söndag då blir jag rent ut sagt ilsken!!! Och jag var faktiskt när jag tänker efter, småilsken hela söndagen.... Och jäkligt trött.... Ja ja det fick ju gå. På eftermiddagen när Ebba hade träning så spelades några småmatcher mot P98 flickorna och våra 99:or vann och blev 1:a och 2:a med sina två lag. Inte illa.
När vi kom hem så kom Mats och Maria hit med vackre Laban. Oj vilken fin hund, jag har inte sett honom på ett tag men jag är faktiskt imponerad. Rejäl, vackert huvud, härlig kropp ja som ni hör riktigt fin!! Laban är efter Nannie och Bulten så jag är väl inte förvånad!

Idag så är det väl inget speciellt på tapeten, Tyra är ledig från dagis och just nu är hon ute själv och tittar. Jsg har inte kommit längre än till datorn och sitter och tittar på den fina fondväggen vid tv:n. Jag är verkligen super-nöjd, det blev ju så himla bra. Och snabbt gick det. Tur att vi inte är så omständiga av oss Mattias och jag. Inte mycket av min mor i mig inte! Då hade vi aldrig ens börjat...

Nej jag ska faktiskt också gå ut och göra nåt så kul som att plocka hundskit, för ni vet det som göms i snö kommer fram i tö...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: