lördag 13 mars 2010

Mycket fixat och mycket kvar...

Redan eftermiddag och det blivit lite av varje hittills. Började morgonen med en tur till Åmål för att byta regnstället jag köpte till Tyra för några dagar sen. Se bilder jätte fina-färger (tycker jag) fodrat och mycket smart lösning för byxorna. Mot dom satans hängslena. Tyra fick även fina regnvantar i samma färg som jackan. Skönt att det är ordnat. Det kommer bli våta tider frampå. Stackars dagis personalen kan jag redan tänka. Ska se över gummistövlarna också så att dom fodrade passar i storlek också. Nu är det Ebba som behöver en vårjacka men det ska jag dra på ut i det längsta. Har inga ideér just nu vad som skulle vara eller icke vara. Det fanns faktiskt många fina jackor även till henne i Åmål. Nu närmast så ska jag ut med hundarna, ge dom kvällsmat. Väntar också på svärmor som jag ska följa med och titta på friggebodar ute på Näset. Hästarna ska jag också ta hand om så Ebba slipper idag och jag har bjudit våra goda grannar på mat ikväll. Men den är redan klar.... husmor som jag är!!
Ha det gött
Susanne

Inga kommentarer: