onsdag 31 mars 2010

Parning och parningar...

Svårt och få till bloggandet dagtid nu. Det är så mycket annat hela tiden så bloggandet kommer lite i skymundan tyvärr. Mycket som händer nu... Många tikar som löper och även mina egna. Parningar planeras för mina hanar och min egen tik ska också paras. Nu i helgen i Danmark så en hel del fix inför det är det också. Ska till veterinären med henne imorgon och se vad prog. provet säjer. Det blev precis som jag trodde så fort det blev varmare väder så drog varenda tik igång att löpa. Det kommer bli hiskligt mycket golden valpar frampå. Tur man har tingat!

GRATTIS vill jag säja idag till Frida och Simsons kull som fyller 1 år!! Glöm inte bort trippel vaccinationen, Hoppas vi ses på en träff snart, bara snön ville försvinna så kommer en inbjudan!

Nu ska jag närmast ta mig en dusch och sen blir det tidigt sängen idag, lång dag väntar imorgon

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: