torsdag 11 mars 2010

Röj..

..det har jag börjat med och är långt ifrån klar! Det är garderoberna i huset som får sig en omgång. Det har sett ut som f.n i dom, kläder huller om buller. Och man hittar ingenting. Och en massa kläder som inte passar och kläder man inte använder. Bort med det som inte passar och lägga undan det man inte använder just nu. Men hallå vi är ju liksom 5 personer i det här huset. Fatta hur mycket kläder det handlar om? Måste också gå igenom Tyras klädhög har en känsla av att det är en del som är urväxt, samt måste det säkert kompletteras med en hel del nytt....

Sitter nu och har rast och funderar över ett nytt garderobssystem som jag såg på Ikea i måndags, skulle verkligen vilja ha ett sånt. I det här gamla huset är det inte garderober i överflöd och dom som finns är rena rapplet. Nja, det är ju som alltid en penning fråga. Så just nu är det inte aktuellt. Men när övervåningen ska renoveras så minsann ska jag ha ett sånt, det med basta!
Nej jag måste sätta fart, ska strax till stan och Granngården med min käre man på hans lunch.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: