söndag 7 mars 2010

Så var det söndag igen

Oj söndag igen och ytterligare en vecka till ända. Nja inte riktigt än, men snart i alla fall. Just nu så är middagen på gång och idag får det bli köttbullar eller pannbiffar med kokt potatis och sås till middag. Köttfärsen är upptinad och bara väntar på kocken! Verkar bli jag idag också. Hm...

Ebba har fotbollsträning i eftermiddag och då tänkte vi passa på och åka till Kristoffer och Emma om dom är hemma och uppvakta med lite inflyttningspresenter... Dom hade kalas igår men vi var slitna efter veckan så vi hoppade det. Men idag om dom orkar och är hemma så åker vi dit när Ebba tränar.
Igår var det vi melodifestival jippot igen och vi tittade lite sporadiskt. Vi är inte dom största entusiasterna precis. Hade en enda grupp som jag hejade på igår, nja kanske två. Och det var Alcazar och Kalle Moreus, och hur gick det för dom? Inte bra i alla fall.... Till veckan är det final men vet jag inte om jag titta på, har faktiskt ingen lust. Är så hiskligt trött på Melodifestivalen. Undrar om Svt verkligen lyssnar på vad folket tycker, tro faktiskt inte det. Dom hoppas och tror på mycket tittare men det undrar jag allt över om det är någon succé på det planet. Ingen man pratar med är så speciellt förtjusta i den nya varianten av program... Tacka vet jag den gamla goda tiden, en helkväll med Melodifestivalen - tio låtar - en vinnare!!!

Nej nog med dravel nu för det bli middag och ut i solen för nu har väl temperaturen blivit mer lämplig

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: