måndag 15 mars 2010

Sally på prommis på Duse

Sitter i sängen och försöker få Tyra och somna om. Det går ganska bra! Snart så är John Blund tillbaka. Så typiskt att hon vaknar en stund efter att hon somnat och gör hon inte det så vaknar hon vid 02.30 tiden. Konstant varenda dag - jämt!
Idag vid middags tid följde jag med Kristina till Duse med två av hundarna. Det var ett fantastiskt väder solen värmde gött... Jag hjälpte Kristina att ta kort på Wictor och dom riktigt bra. Kristina knäppte ett kort på Sally åt mig trots den omtrimmade pälsen. Hon är fortfarande riktigt fin och välutvecklad. Hon blir faktiskt 9 månader gammal imorgon. Stora damen. Ska bli spännande och ställa henne snart igen. Vet inte vart just nu men får nog ta och sätta mig och ta en titt på det.
Annars har jag inte gjort något speciellt idag för jag är faktiskt allmänt sliten i kroppen. Som vanligt om än något värre MEN det är inget jag vill skriva och traggla om varenda dag för då skulle det inte bli annat här i bloggen och en sjukdoms- och sympati blogg det vill jag inte ha!! Punkt.
Nej nu sover Tyra och jag ska passa på och gå ner och duscha.
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hon är fin!
Lovely dag på Duse förstår jag :O)