torsdag 25 mars 2010

Smärtsamt just nu

Igår sträckte jag till mig i ryggen när jag kanade ut på ett bräda för och dra upp Tyra som fastnat i snön och idag just känns det då verkligen inte bra. Och jag hoppas innerligt att det släpper under dagen. Jag har ju en resa imorgon som jag ser framemot och vill göra. Men känns det så här imorgon finns det ingen chans att komma iväg. Inte nog med att jag har ont i ryggen, jag har en tid även haft ont i höfterna!! Och det vet jag inte varför jag har, men det är också kämpigt. För där har jag aldrig haft ont förrut någonsin.
Nu ska jag försöka masa mig iväg till dagis med Tyra, sen får det bli hem och kurera sig med lite värktabletter så det släpper. Har ju även en parning ikväll för Bulten som jag måste genomföra. Oj oj...

Ha det bäst från ett grått Uggelsäter
Susanne

Inga kommentarer: