måndag 1 mars 2010

Snö snö o åter snö

Jag är så otroligt trött på snö! Den vräker ju ner varenda dag, med och näppe tog jag mig fram och tillbaka till dagis. Stora höga drivor som man får åka igenom med bilen, säkert inte nyttigt för bilen! Som Mattias sa när jag erkände att jag gjort det. -Jaha vad gick sönder på bilen då? Ha ha inget, bilen den är jag rädd om har inte hittills kört sönder den alls. Klarar mig faktiskt bra... ingen typisk fru som krockar och kör in i saker alls! Man hör ju talas om en och annan slarvmaja som kört sönder familjens bil, eftersom Mattias är bilmekaniker... Till den skaran har jag aldrig tillhört. Tvi tvi inte än i alla fall.
Nu har precis Mattias kommit hem från jobbet och jag ska ta mig en avslappnade stund på spikmattan och ska bli sååå härligt! Jag känner mig sleten det har varit en fartfylld helg...

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jo här fick vi skotta när vi kom hem från jobbet, igen....
Stine är lite piggare, men reagerar fortfarande när jag tar på sidan av midjan liksom, men hon kissar och bajsar, och har fått vara inne med Den stora Lillmatten som kom hem för att vara hundsällskap :O)