söndag 28 mars 2010

Söndag o söndag

Söndagen har börjat och och redan är vi vid middagstid!! Klockan drogs ju fram en timme under natten så idag lär väl dagen gå undan som bara den. Än är vi barnledig jag och Mattias. Flickorna åkte till farmor igår eftermiddag så kvällen igår och hittills så är det tyst och lugnt. Och vi båda har uppskattat det enormt!! Sällan vi är helt barnledig och inte har något att göra, nja förrutom det vanliga då alltså. Nu närmast väntar middagen och jag vet inte vad vi ska hitta på, känns inte lika inspirerande när vi är själva. Och vi bryr oss ju egentligen inte om vad det blir.
Ryggen då, nja det går faktiskt så där. Inte bra på långa vägar så jag kan inte ta mig an några större projekt... Vilket är stressande!

Nej jag ska ska surfa vidare och snart kanske man kan få en rapport från utställningen i Bohus eller Årsmötet för Golden Klubben, ja vem vet?

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

men krya på dig i ryggen nu kompis <3