tisdag 16 mars 2010

Tisdag kväll

Kväll igen och jag har inte bloggat något under dagen. Jag har varit otroligt sliten idag och har bara inte orkat!! Har sovit väldigt dåligt i natt somnade väl typ vid 04! Jo det är faktiskt sant det gick bara inte.... Relativt pigg och en molande mysig välbekant värk. Ahhhhh!!!
Nu ska jag strax gå upp med Tyra och jag ger man f.n på att jag somnar väl som en stock och vaknar om några timmar och kan inte sova igen. DET VILL JAG INTE! Det ideala vore att Tyra somnade snabbt och jag kunde gå ner och ta en dusch och sen lägga mig.
Imorgon har jag lovat att hjälpa Helena och se till en hund som är sydd OCH har valpar. Det ska bli spännande och se hur det kan gå... Om man blir insläppt eller inte?! Tyra ska jag höra min goe granne Malla kan passa...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: