tisdag 6 april 2010

En nätt liten tripp på 180 mil

Sicken jobbig dag det har varit idag. Kom hem på morgonkvisten från Danmark och det har varit en lång tripp, typ 180 mil har vi kört. Började på påskdagen med att åka ner och sova hos Gun-Britt. Det var trevligt och träffa Gun-Britt som vanligt. Vi pratade skit och fick som vanligt gott att äta.

Igår på morgon åkte vi ner till Danmark och sen över till Tyskland , jag och Måns. Och handlade lite onyttigheter och sen efter det var vi på eftermiddagen till Giddygold och skulle para Sunny med Novac. Parningen ville sig inte riktigt och vi fick inte till någon hängning så vi fick åka hem utan hund!! Jeanette erbjöd sig att ha Sunny kvar och få henne parad och hemfärden ska senare ordnas med Flemming och se vidare till Gun-Britt så jag kommer bara behöva åka till Höganäs. Tänk va gulligt av Gun-Britt och ordna detta för mig!! Kram till dig Gunsan!!

Idag på eftermiddagen när jag äntligen orkade gå upp så har Wiggo haft en parningstik här.En fin Gracelines-tik.
Hujedamig vilken dag. Hela dagen harjag legat i sängen och ojjat mig över och ha ont precis överallt. Snacka om överansträngning! Just nu är klockan 19 och jag börjar sakteliga komma ikapp. Men det har inte varit enkelt.


Ha det bäst
Susanne

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Vila nu då, så håller vi tummarna för att det blivit några riktigt bra hängningar!
Ha det bäst!

Ann-Sofie sa...

men guuud vicken jobbig resa, hoppas allt löser sig till slut nu o att du får vila lite. Kram

Susanne sa...

Tack för att ni tänker på mig! Nu är Sunny parad - härligt! Kram på er