onsdag 21 april 2010

Fotvård på g, idag

Idag har vi hittills haft alla vädersorter. Snö, regn och nu sol. Men hur är dom säjer det ska komma nederbörd tre gånger SEN blir det vår? Ja ja vet inte hur alla sägner är. Men nåt åt det hållet har jag alldeles för mig. Hittills idag har det inte blivit mycket gjort, pratat i telefonen i omgångar bl a med Birgitta och hört om hur det går för henne eftersom hon processar mot en annan uppfödare som inte gjort rätt för sig. Igår var det rättegång!! Heja Birgitta!! För Er som är nyfikna mer så skicka mig ett mail så ska jag berätta hela historien.
Middag har vi ätit i alla fall, jag och Tyra som är ledig från dagis idag. Glamouröst värre; makaroner och stekt korv. Men ack så gött andå.

I eftermiddag är dags för en av mina favvo och livsnjutare saker i livet; FOTVÅRD på Anettes Fotvård nere i Säffle. Mmmm I JUST LOVE IT!! Prova ni som ännu inte kommit iväg. Något jag verkligen ser framemot. Nu får jag ta tag i mina hushålls uppgifter, dammsugarn väntar.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: