fredag 23 april 2010

Fredagen i sin helhet

Fredag kväll och nu har även denna dagen gått in på kväll. Idag har jag varit på läkarbesök till Retmalogavdelningen i Karlstad. Gick väl bra fick träffa en ny läkare som gjorde en väldigt grundlig undersökning. Han bara skakade på huvudet och tyckte att det var så så synd att jag på bara 40 år är så skrot!! Ja vad ska man säja, tror nog inte någon varit så himla ärlig. Lite smärtsamt med sanningen ibland även om den uppskattas.
Måns var med för jag hade lovat honom ett par nya skor, och visst fick han skor och billiga som få: 998;- kunde blivit skor till hela familjen det!! Men men han får inte skor så ofta så det tar jag...
Efter Karlstad turen var det in till Säffle och handlade för påfyllning av skafferiet. Och inför morgondagen då jag ska bjuda några av mina allra bästa vänner på "Halv åtta hos mig" hos mig. Avslöjar inte hela meny här idag ifall någon av dom läser min blogg och det vet jag ju att dom gör...
Nu närmast är det grillade kamben och klyftpotatis på g, inte illa det heller.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Skor, ja, grabbar kostar, men tjejerna kostar multum... Vänta bara.... De ska liksom ha fem av allt....