lördag 10 april 2010

Ina BIR och BIG-2 på inoff utställning

WHOOPI'S INSIDE AND OUT
(CH Inassicas Broom-Whoopi's Up To Date)
BIR och BIG-2 på inoff utställning som Värmlands Kennelklubb arrangerade idag i Forshaga.
Rally Sally var med också men hon fick inte det minsta chans till två försök! Utan fick inget hp och kom 2:a av 2. Inte putt på det utan man kunde ju fått sprungit i konkurrans åtminstone... Otroligt stressad domare!! Stort minus till annars så väl genomtänkta inoff utställningar som Kennelklubben har! Ursch.. och tvi!! Nu är vi hemma och Wiggo väntar på sin Gracelines-tjej, med andra ord, livet går vidare....
Ha det bäst
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Kul!
Fast töligt för Rally sally!
Hoppas helgen blir fortsatt bra :O) Här planteras pelargoner för fullt nu :O)

Susanne sa...

Tack Lotta!! Kul m nya pellisar kan jag tro, jag måste i jorden med några som står... Får ta tag i det imorgon. Sally tar dom nästa gång men jag ahd velat haft en härlig chans och tränat för mina 175 kr som jag anmälde för,