torsdag 29 april 2010

Ringträning

Torsdag kväll klockan är mycket och jag borde ha varit i säng för länge sen men det kommer något i vägen hela tiden!! Nu ikväll har det varit ringträning med Golden Klubben och det gick väldigt bra. Positiva deltagare som gör sitt allra bästa! Kul!! Sånt gillar jag.

Kom hem vid kl 20 och då var Tyra så himla trött så ingenting var kul. Hon fick faktiskt följa med på ringträningen idag "på prov". Nu sover hon sedan några timmar och jag tog också en tupplur förrut så jag lär väl aldrig somna nu. Och sen har jag så fruktansvärt ont i höfterna just så jag lär väl inte somna för det heller. Att man ska behöva ont nånstans hela tiden det är att en enda jävla skit det! som läkaren sa förra veckan: Tänk o vara 40 år som du och vara så skrot!! Ja jag kan inte annat än hålla med.

Nej nu ska Stefan, Mattias bror filma alla våra kattungar...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: