fredag 9 april 2010

Tack för go mat Måns o Elin!!

Fick god kvällsmat av ungdomarna ikväll. Lite överinseende av mamman, men bara lite. Familjen fick hasselbackspotatis, kyckling, sallad, såser och gott varmt bröd med krydda o ost. Ja vad mer kan man önska sig? Under tiden som maten lagades så klippte jag och Ebba två hundar och dom blev badade av pappan. Så imorgon ska vi på inoff utställning som Värmlands Kennelklubb har i Forshaga. Vi måste ju träna för i sommar är det stora uppgifter på g, Världsutställningen i Danmark. För dessa två flickor, är tanken.
Just nu sitter jag ensam vid tv:n och ska ska strax lägga in lite saker i bilen så jag inte behöver gå upp så dödens tidigt. Ska bli trevligt och träffa Linda och hennes två flickor imorgon och jag kommer också ha sällskap av Stina o Victor. Ska bli trevligt och komma iväg.

Nej nu får jag rappa på... Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ha det så roligt :O)
Jag, ska på möte om Au Pair jobb jag... Lagom kul :/