torsdag 22 april 2010

Torsdagen 22 april

Idag verkar vädret vara som vanligt igen! Det är nog ändå aning surt och kallt i luften MEN solen skiner! Promenad med hundarna har det varit och vi håller oss på gärdena så jag kan ha dom lösa. Dom har verkligen ett behov att få sträcka ut och löpa på fritt. I slutet på gärdet där jag går, rinner det en å som kallas Slöa. Den blir det ju naturligtvis ett dopp i. Det gillar hundarna verkligen!

Skönt att vi går mot varmare tider. Skönt för både hundarna och mig faktiskt. Det blir liksom mer ordning på allt då. Just nu är jag ensam hemma och det är tyst och lugnt, väldigt skönt faktiskt. För på eftermiddagarna och kvällarna är det verkligen fullt upp. Läxor, kvällsmat, dusch och nattning. Dagarna bara flyger iväg. Ikväll ska familjen på cirkus det var sannerligen inte igår och det ska bli spännande. Ebba och Tyra tycker det ska bli såååå kul. Jag får komma med en rapport om cirkusen ikväll. Nu ska jag faktiskt förbereda maten så den är klar för jag ska vara på ett möte kl. 13 och sen blir det väl till och hämta Tyra efter det och vips är det eftermiddag igen. Tänk va tiden rusar iväg och imorgon är det redan fredag. Oj oj...
Ha det bäst
Susanne