fredag 14 maj 2010

Artic Outbreak filmen från igår.

Fredag kväll och vi strötittar på film på 4:an som vi redan sett. Dagen idag då? Jo Mattias har varit ledig från jobbet idag och han har varit i skogen och börjat röja upp efter all snö som kom i vintras. Det har ju knäckt av topparna på massor med träd, och kluvit en del på mitten. Ja det ser ut som det varit krig i skogen!! Jag och Tyra åkte till skogen med fika vid middagstid och upptäckte när vi hade Sorken med att hon var verkligen jätte ansträngd i halsen så jag fick ringa goa PA och få en tid på stört. Fick bära hunden tillbaka till bilen och hem snabbt och byta om, och iväg., Jo visst kraftig halsinfektion och medicin på stört. Stackars lilla Sork.

När jag ändå var i stan och hämtade medicin så gjorde jag några ärenden och köpte en present till min goa vän Anette som jag ska fira imorgon... Hoppas hon blir glad. Kan inte gå in på vart/vad jag har köpt för då avslöjar jag mig.


Imorgon är det vårmarknad och Trafikens Dag här i Säffle och det är en stor grej i denna lilla
staden. Vi ska rstås dit och titta både på markanden och trafikens dag. Hoppas nu bara att
vädret blir bra. På kvällen ska vi som sagt till Anette och fira henne.

Igår såg vi på ArtiC Outbreak med Val Kimer och nja den var väl sådär, jag gillar inte när en film utspelar sig på samma plats hela filem och att man redan i förväg kan räkna ut vad som ska hända. Mycket insekter var det i filmen också. Så jag ger den 3 whoopisar av 5!
Nu närmast blir det film här och idag ska vi se på "The Box" med Cameron Diaz. Recension kommer imorgon.
Ha det gött friends
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jag kommer gärna och tittar på puben :O)
Kanske snart några valpar att få snosa på också :O)