måndag 10 maj 2010

Det straffar sig..

Idag är dagen då hela kalaset straffar sig! Och då menar jag inte en fest med alkohol. Utan den trevliga utställnings helgen! Jag har nog blivit gammal och naturligtvis har jag min sjukdom MEN två dagar i en följd med utställningar. Som är bland det bästa jag vet. Det går bara inte längre. Hm kan man ju i hjärnan tänka. Jag har ju anmält till Världsutställlningen i Danmark i juni och den är ju i dagarna tre. Tur att jag anmält i bara två av tre....

Idag har jag inte gjort mer än nödvändigt, med andra ord knappt något. Har verkligen inte orkat. Tyra är tillbaka på dagis efter en veckas ledigt. Och hon var sååå glad när jag lämnade henne så hon hade knappt tid och vinka..

Nu är det kväll och jag ska strax gå och lägga mig, har en del och komma ikapp..

Ha det bäst
Susanne