tisdag 11 maj 2010

Detox hos Gunilla

Ja ni mina vänner idag har jag provat något märkligt som jag knappt fattar än vad/hur det egentligen går till. Det var DETOX hos Gunilla. Kristina tyckte absolut att jag skulle prova och vid ett snabbt meddelande i morse så beslöt jag mig att prova. Och ni kommer se på bilderna här nedan vad som hände under de 20 minuter som jag satt i "detox-bad" med fötterna! Det är ju verkligen på tiden folk börjar tänka på vad dom stoppar i sig och få se konsekvenserna av det. Se nedan. VARNING!! Inte några goa bilder.... Men jag är glad att jag är av med skiten i och mitt fall så äter jag ju många mediciner så för min kropp så var det då på tiden att den fick sig ett bad. Detta är verkligen att rekommendera, känner mig än så länge efter 4 timmar pigg och inget annat konstigt. Annat än jag känner mig väldigt ren, ja ända in i märgen. TACK för en trevlig stund och alla upplysningar Gunilla och tack för trevligt sällskap Kristina.... Jag kommer tillbaka Gunilla.

Detox hos Gunilla finns på en bakgård i Säffle centrum bakom Flügger färg för och var helt exakt.
Här sitter jag med fötterna i rent vatten med lite koksalt lösning. Och nu ska strax processen börja.

Nu börjar det hända saker det har gått ca 5 minuter, hm..

Efter 10 minter så här gött...

Såhär såg det ut i vattnet efter 20 minuter, rena rama sörjan och gud så glad jag är att det är ute ur min kropp.
Rekommenderas att prova
Ha det bäst vänner
Susanne

2 kommentarer:

mister.q sa...

Jaha!! Nu behöver du inte besöka do idag! för det var väl det som kom ut i föttera? Va kosta ett sånt kalas? vore intressant att prova.. Kramen

Pillargontanten sa...

Vad är det som rensats ur kroppen, gifter?
Äckligt såg det ut i alla fall, men gott var det alldeles säkert!