lördag 1 maj 2010

GRK Östad

Har varit hemma en stund, har ju varit på utställning GRK i Östad idag. Kul och äntligen komma iväg på utställning igen. Men f.njäkla kallt det var!! Hoppas nu man kan hålla sig frisk tills nästa helg då det är utställning i dagarna två! Ja och hur gick det då? Ina var först ut och hon vann sin klass med hederspris, ställdes även i mid limit bland dom mer färdiga flickorna och kom där 4:a med Hp. Sally sist ut och kom 2:a med HP och 4 bästa tik valp. Var väl i ärlighetens namn inte helt nöjd med det, men men så kan det vara! Mitt resesällskap Stina kom 3:a med sin Viktor i deras klass. I övrigt var bästa hanvalpen kanon-fin!!! Och Bästa vuxna hanen var ju min gamla favvo Otto, grattis Kerstin!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad.... fortsatt trevlig helg alla goa vänner

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Åh, ett fotbad.... Kan det va det jag behöver?