onsdag 5 maj 2010

Mycket på g i bygdegården

Oj onsdag och bloggande att inte blivt prioriterat, det är verkligen mycket nu!! Men allt möjligt. Samtal på skolan med Ebba igår och det gick som förväntat=bra! Låg extremt bra till i alla ämnen. Sen var det lite med hennes iver, men den jobbar hon på. Duktiga Ebba. Jag är nöjd i alla fall.
Sen är det en del med Bygdegården som jag är ordförande i. Lite nya aktiviteter som jag hoppas publiken vill ha såsom; pubkväll med levande musik, loppis där man ska kunna hyra bord och sälja, whiskey-provning, matlagningskurs för barn, och den sedvanliga älgfesten. Ja det är väl lite av vad som händer.

Nu ska jag ta tag i tvätten som svämmar över, igen!! Att ingen annan än jag hittar vägen in i tvättstugan. Sen strax efter det blir det väl till och klura ut dagens middag. Hm idétorka vad det gäller mat just nu...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: