onsdag 12 maj 2010

Pigg än...

Ja hur gick det idag då , såhär efter den detox-kuren som jag gjorde igår? Jo då det har gått bra och jag har känt mig riktigt pigg dessutom! Men allt som varit igentäppt har väl nu lossnat!! Jag har fått många frågor också så här i efterhand om hur det egentligen går till och den kan man banne mig undra på. Gunilla förklarade så bra igår men den det var mycket underlig info för nån som inte förstår och kan så jag kan inte svara på det.

Idag har jag och Tyra varit hemma och försökt städa och plocka undan. För imorgon kommer mina gamla "kursare" hit och visar upp sitt nya jag! Och jag är verkligen nyfiken. Jag ska laga mat så vi ska luncha och jag ska även göra en efterrätt. Och kvällen ska vi ha ett möte här inför sommarens aktiviteter..

Imorgon och resten av veckan är familjen lediga från skola och jobb, tror det är välbehövligt alla är trötta och slitna nu. 4 1/2 vecka kvar sen är det skolavslutning och sommarlovet börjar.

Nej nu ska jag ta tag i det sista och komma i säng.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: