söndag 9 maj 2010

SKK Larv

Ja nu var även denna utställningen gjord och satan så trött jag är!! Huu orkar verkligen inte med och åka på utställning två dagar i rad numera. Ursch va pinigt det är och gå upp mitt i natten och köra fram och tillbaka.
Idag var det WHOOPI'S INSIDE AND OUT "Ina" som lyckades bäst och vann unghundsklassen med CK och blev imponerande 4:a bästa tik! INASSICAS SALSA fick en slät etta i juniorklass och GEMBAEK'S MUSIC MAKER AT WHOOPI'S kom idag reserv i unghundsklassen. Mina uppfödningar: WHOOPI'S IMPRESSED BY SUCCESS äg. Fia Olsson kom 4:a i juniorklassen och SEVCH WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT äg. Eva Hedlund kom 5:a i en stor öppenklass konkurrans!! Bra jobbat tjejer.... Mitt resesällskap höll jag på och glömma Stina och Victor kom på 4:e plats idag med HP. Bra kämpat på er också!

Nu ska det närmast bli mat och sen ska jag lägga mig väldigt tidigt.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: